جایی دیگر

دست نوشته های شخصی

جایی دیگر

دست نوشته های شخصی

new song

امید یه آهنگی داره که جدیده البته من فکر می کردم خیلی قدیمیه نمی دونم چرا شاید چون منو می بره به عالمای دور ولی جدیده و تازه خونده یعنی این آهنگ پر از احساس باید از ته دلت واسه اونی که دوسش داری بخونی ....من عاشق اونجاشم که میگه من با عشق تو زنده بودم بعد تو من خودم هم نبودم ...... من خیلی آهنگای ایرونی این مدلی دوست ندارم ولی واقعا"‌ این یه چیز دیگه ایه آدمو می بره تو یه حس قشنگ عاشقی..............  

 

 

می تونین از لینک زیر دانلودش کنین  

 

اگر مانده بودی .....

 

 

http://www.4shared.com/audio/6vIkPFE2/08_-_Agar_Mandeh_Boodii.html

اول خرداد

امروز اول خرداد است و من به جرات می تونم بگم که بعد از تعطیلات عید گذشت زمان رو احساس نکردم ، به حدی خودم رو توی کار غرق کردم که روزها رو نفهمم ،که تنهایی رو حس نکنم .به تقویمم نگاه می کنم همه صفحه هاش پره از کارهایی که کردم و باید بکنم ...ته دلم انگار یه چیزی خالیه یه چیزی که انگار منو از همه چیز دور می کنه .. . ولی خوبه ،اینکه حواست به هیچ جا نباشه اینکه شبا از خستگی بیهوش شی و به هیچی فکر نکنی ... خوبه که گذشت روزا رو حس نکنی ........ولی..وقتی به خودت می آیی می بینی خیلی کارا دوست داشتی که نکردی خیلی جاها دلت می خواسته که نرفتی ...و این روزها داره می گذره و تو از خودت غافلی ... 

من امروز یه حس خاصی دارم ...نمی دونم چیه ولی هر چی هست جدیده...